وبلاگ

فروش اقساطی در چرخک

فروش اقساطی چرخک

فروش اقساطی در چرخک

خبر خوب برای مشتریان عزیز چرخک؛ فروش اقساطی

برای اولین بار در فروشگاه اینترنتی چرخک فروش اقساطی محصولات با شرایط کاملا ساده
فقط با چک و بدون ضامن

نظر به استقبال گسترده ی شما عزیزان از طرح فروش نقدی و با توجه به اوضاع اقتصادی کشور عزیزمان ایران فروشگاه اینترنتی چرخک قصد دارد به منظور رفاه حال مشتریان خود، امکان فروش اقساطی با سود کمتر از عرف بازار انجام دهد.
شما می توانید به راحتی کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید و در اقساط مناسب، با زمان بندی مناسب ، با کمترین قیمت موجود در بازار بپردازید!
ما قیمت ها را شکسته ایم!

 

شرایط خرید اقساطی

اگر در شهر تهران یا هر استان دیگری هستید، این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت قسطی و فقط با چک شخصی از ما خرید کنید. در این راستا مدارک مورد نیاز جهت خرید اقساطی به شرح زیر است:

۱. نام و نام خانوادگی خریدار
۲. کد ملی شخص صادر کننده چک
۳. آدرس محل سکونت به همراه کد پستی
۴. تعداد برگه چک های درخواستی از فروشگاه
۵. پرینت ۳ ماهه حساب جاری از محل صدور چک

تذکر مهم: این طرح تنها برای چک هایی که در بانک مرکزی دارای گرید A و رنگ سفید هستند، قابل اجرا می باشد. سایر رنگ ها برای این طرح دارای اعتبار نیستند.

استعلام‌ چک

برای استعلام چک، فقط شماره ی ۱۶ رقمی چک و برای چک های بنفش، سامانه ی صیاد کافی است. در صورت مثبت بودن استعلام، از فروشگاه اینترنتی چرخک با شما تماس حاصل خواهد شد.
دقت کنید که برای چک های بنفش، بعد از استعلام از بانک، چک ها در سامانه صیاد به نام مدیریت فروشگاه ثبت می شوند.

نحوه دریافت چک

بعد از استعلام چک خریدار از بانک مورد نظر، بعد از تماس از بخش فروش اگر ساکن تهران باشید تیم حمل چرخک چک و مبلغ پیش پرداخت را در محل و بعد از تحویل کالا از شما دریافت می کنند. اگر ساکن استان و شهرستان های حومه هستید، مشتری باید بعد از مثبت شدن استعلام چک و تماس از بخش فروش ما اصل چک را با پست به فروشگاه ارسال کند و پس از واریز پیش پرداخت کالا به وسیله باربری ارسال و به دست مشتری می رسد.

ارسال کالا

برای عزیزان تهرانی، پیش پرداخت و چک بعد از ارسال کالا درب منزل، دریافت می شود.
برای استان ها و شهرستانهای حومه، بعد از تایید شدن استعلام و نداشتن برگشتی و واریز پیش پرداخت، بار ارسال می شود.

هزینه حمل

هزینه حمل هم در صورت نقدی و هم اقساط بر عهده مشتریان گرامی می باشد. شایان ذکر است که در صورت خرید اقساطی، قیمت کالا بسیار کمتر از قیمت اقساطی در بازار محسوب می شود.

تاریخ تحویل کالا

تاریخ تحویل کالا برای تهران یک روزه
و برای استانها و شهرهای حومه بعد از تحویل اصل چک پرینت حساب و واریز مبلغ پیش پرداخت بار ارسال و طبق برنامه باربری ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد تحویل مشتری می گردد.

 

نکته قابل توجه در فروش اقساطی

طرح حامی چرخک برای اولین بار در فروشگاه، با قیمت بسیار مناسب، تنها به دلیل رفاه حال ایرانیان عزیز و بدون قصد منفعت‌طلبانه اجرا می شود. امید است تا تمام مردم ایران بتوانند از بهترین محصولات با کمترین هزینه استفاده کنند.
نکته قابل توجه این است که این طرح فقط چکهای سفید با گرید A نزد بانک مرکزی را شامل می شود و شامل رنگهای دیگر چک اعم از زرد، نارنجی، قرمز و قهوه ای نمی باشد.

اشتراک گذاری مقاله
سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

Call Now Button