فروشگاه اینترنتی چرخک در نظر دارد با توجه به انتخاب و اعتماد شما مشتری عزیز نسبت به این فروشگاه، برای هر خرید یک کیف پول مجازی به شما اختصاص دهد. نحوه شارژ  کیف پول چرخک به این صورت است که با هر خرید از این فروشگاه، سیستم به صورت خودکار درصدی از مبلغ را با عنوان تخفیف، به صورت شارژ، به کیف پول شما اضافه می کند و پس از آن مبلغ هدیه و مانده کیف پول هر مشتری از طریق ایمیل به ایشان اطلاع رسانی می شود.

نحوه استفاده از کیف پول چرخک

هر مشتری صاحب کیف پول، به چند طریق و کاملا اختیاری می تواند از مبلغ موجودی خود در کیف پول چرخک استفاده نماید. در واقع می توان گفت که مشتریان همدل ما، با هر تراکنش در سایت از درصدی تخفیف در خریدشان به صورت اتوماتیک بهره مند شده و می توانند به یکی از روشهای زیر هدیه خود را دریافت نمایند:

روش اول:

موجودی کیف پول چرخک برای هر مشتری به مدت ۱۲۰ روز محفوظ است و مشتریان گرامی می توانند از آن در خرید بعدی خود، استفاده نمایند.

روش دوم:

مشتریان گرامی می توانند پس از چند خرید پی در پی از فروشگاه ما و با توجه به مجموع تخفیفات دریافتی موجود در کیف پول خود، کالایی هم تراز با موجودی خود، انتخاب نموده و به صورت رایگان دریافت کنند.

اجازه بدهید مثالی روشن تر در این مورد بزنیم:

فرض کنیم شما به عنوان مشتری کالایی را با مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ تومان خریداری می کنید. پس از اتمام خرید شما، سیستم به صورت خودکار مبلغ تخفیف را در حساب شما شارژ می کند. به عنوان مثال ۱۲۰۰۰ تومان در حساب شما شارژ می شود و همان لحظه از طریق ایمیل مبلغ شارژ و مانده کیف پول به شما اطلاع رسانی می گردد.

خوب حالا شما به عنوان مشتری چرخک ۱۲۰۰۰ تومان در این فروشگاه اعتبار دارید و برای بار دوم قصد خرید از فروشگاه اینترنتی چرخک را دارید. این مرتبه نیز سیستم به صورت خودکار موجودی کیف پولتان را به شما اعلام می کند. فرض کنیم برای بار دوم کالایی با قیمت ۱۰۰/۰۰۰تومان خریداری کردید در این لحظه سوال سیستم از شما اینست که می خواهید از مبلغ کیف پول خود استفاده کنید یا خیر؟ اگر از این شارژ استفاده شود، مبلغ پرداختی شما برای کالا ۸۸۰۰۰ تومان محاسبه می شود و پس از خرید مجددا مبلغی به صورت خودکار برای خرید جدید شما در کیف پولتان ذخیره می شود و به این ترتیب میت وانید برای هر خرید مبلغی را به عنوان شارژ در کیف پول خود ذخیره نمایید.

خوب در اینجا شما به عنوان مشتری فروشگاه اینترنتی چرخک حتی می توانید در هیچ کدام از خرید های خود مبلغ کیف پول خود را اعمال نکنید و با این حساب شما پس از چند خرید از فروشگاه جرخک می توانید کالای بعدی خود را با توجه به قیمت محصول و شارژ کیف پولتان به صورت رایگان از فروشکاه دریافت نمایید.

به عنوان مثال شما ۵ خرید ۵۰۰/۰۰۰ تومانی از فروشگاه انجام داده اید و برای پرداخت خود از کیف پول خود استفاده نکرده اید. شما با احتساب هر خرید مبلغ ۱۲۰۰۰ تومان شارژ شدید و اعتبار کیف پول شما در فروشگاه مبلغ ۶۰۰۰۰ تومان است در این مرحله این اختیار را دارید که با خرید یک کالای ۶۰/۰۰۰ تومانی کالای مورد نظر را به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای با استفاده از کیف پول خود دریافت کنید و اگر قیمت کالا کمتر از ۶۰۰۰۰ تومان نیز باشد محصول به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد و مبلغ مانده به اضافه مبلغ شارژ خرید جدید در کیف پول شما محاسبه می گردد.